fredag 11. mars 2011

Line-lys

Line - flink med hårfarger!
Til inspirasjon for meg
og eit skikkelig KUPP
då vi hadde hår og sminke
som tema på sommarleiren :D
Line Husdal frå Lærdal var ein av våre fyrste ungdomsleiarar. Eg vart kjent med ho nesten med ein gang eg flytta til Sogn og har sett Line vokse frå søt liten konfirmant til flott ung kvinne. Det er kult! 


Ein periode hadde Line blondt hår og tvillingsøstra Stine hadde mørkt hår. Det var enkelt: eg tenkte "Line-lys". Men mest av alt er Line "LYS"  fordi ho dukkar opp når eg treng det som mest og sprer lys og hjelpsomhet der ho går :-) 


Også er det så utrulig godt med folk som er med lenge, som er med å skape stabilitet berre ved å 
vere til - vere med
Takk Line for at du fortsatt er med!




No skal Line også lage FILM! - det blir skikkelig gøy :D 




Stine og Line Husdal på bussen, muligens på veg til ein av dei mange turane vi har vore på i lag :-D Eg vil sterkt anbefale alle som skal i gang med ungdomsleiarar å få med tvillingar! Det er veldig lurt!! For har du to - så har du plutselig mange ;)

I kveld skal Line og eg på Nattcup i Sogndal. Då må vi prøve å inspirere Stine
til å delta i filmprosjektet...




Takk til Line og Stine for lån av bilder ;)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar