torsdag 21. april 2011

Rom For Alle

I kveld skal vi ha gudsteneste i kyrkja. Det er Skjærtorsdag. Kvelden då Jesus vaska føttene til gjestene sine. Han sa det var for å vise dei eit eksempel - ein leiar som ikkje berre "sjefar", men som tek vare på medarbeidarane sine. Eg kan like ein slik leiar.


Videoen under er av typen vi ser på "reklamefrie" dagar på TV. Den minner meg verkeleg om Kirkens Bymisjon - eg var frivillig + jobba der då eg budde i Trondheim, så har sett korleis det er i virkeligheten. Slik sett er den eit forbilde for oss i vårt filmprosjekt; vi vil jo gjerne lage ein FILM som viser korleis det virkelig er - vi må "berre" finne den riktige historien, bildene, musikken... som viser nettopp det.


Etter gudstenesta i kveld skal ungdomsleiarane og eg på besøk i prestegarden. Det har blitt tradisjon. Ein god tradisjon, utan fotvask, men med masse godteri ;-)



p.s. Denne filmen er frå Oslo, men har mykje til felles med bymisjonsarbeidet i Trondheim.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar