mandag 14. mars 2011

Kristine-karusell

Kristine er ikkje redd for å hoppe i det: ho tek utfordringar på strak arm!
Ho er den einaste eg kjenner som har blitt bitt av ein hoggorm. Det var då ho "hoppa"
i blåbærlyngen på Nesholmen. Huff!! Men Kristine takla det strålande ho!



























Kristine er ikkje berre tøysete.
Ho kan også vere elegant lady!

For eit par år sidan "adopterte" vi Kristine Venes Pettersen frå Sogndal, inn i vår ungdomsleiargjeng. Det har vi aldri angra på! Kristine er ei herlig jente med massevis av humor og eit stort hjerte.


Også er ho snill. Verden treng snille folk; mennesker som bryr seg om andre, som muntrar opp dei rundt seg "berre" ved å vere tilstades og får alle til å kjenne seg akseptert slik dei er. Det gjer Kristine <3 viktige egenskapar for ein ungdomsleiar (ja, for ALLE leiarar!) og SUPERT no når vi skal lage FILM!

Ein sniktitt inn på rommet til Kristine.
Vil du sjå meir av Kristine: gå inn på
bloggen hennes kristinevp.blogspot.com

Kristine i KARUSELLEN med Jon Torleif og Bjørnar.
Kristine sa SKRIFTLIG at ho kunne køyrt
karusell  143665 gonger etterkvarandre.
 - eg blir sjøsjuk ved tanken...


Takk til Kristine for lån av bilder frå bloggen og facbooksida hennar.
Sv/kv bilde: foto Camilla Venes

2 kommentarer:

  1. No blei eg glad!! :-D Du er snill! Er ikkje rart eg vil vere med som ungdomsleiar og vere med på filmen når det er so kjekke folk med! :-D

    SvarSlett
  2. Tusen takk Kristine ;) Eg vart glad av å skrive om deg, for det er så veldig mange koselige minner og ting ved deg å skrive om! Og ja - det er ein heilt skjønn gjeng!! <3

    SvarSlett