tirsdag 5. april 2011

Gult

Oh yeah! Det er sol, det er varmt, det er glede - det er GULT - love it! Eg har derfor bestemt at filmen vår skal vere GUL - jepp: GUL! Gleder meg til å ta i bruk alt mitt fantastiske nye gule stæsj og trylle det til FILM fakta, info mapper, dag-for-dag film plan, ein million hugse-lister..... og hundre andre ting å halde styr på! Dette blir gøy ;-) Og viss det finst ein eller to meir kyniske lesarar av denne bloggen, som syns eg no er i overkant barnslig og overflatisk, så har eg to ting å si: tilbehør ER viktig! Farger påvirker ALLE! Eg blir GLAD av alt mitt gule stæsj og dét gjer filmarbeidet enda meir morsomt! :-D


Shanice - I Love Your Smile - fin GUL sang ;-)


foto: INV

2 kommentarer:

  1. Haha, fantastisk! Eg må innrømma at eg ikkje er ein fargeperson, men ser poenget ditt - sjølv er eg svært nøgd med at alle post-itlappane på lesesalsplassen min er i kvitt eller ulike sjatteringar av grønt - håp... Gul er bra!
    (Det einaste som er dumt med gult er at det er litt vanskeleg å lesa gul skrift på bloggen...)

    SvarSlett
  2. Hihi - eg veit, er nesten uleselig, men eg tenkte det kunne vere ei trøst for dei som syns dette var berre tåpelig ;-)
    Forskning på sjukehus har vist at ALLE blir påvirka av farger, enten vi er oss det bevisst eller ikkje. Eg er nok meir i retning ekstrem.... Grønt er ein herlig farge! Eg har hatt mykje grønt rundt meg denne vinteren - tenker og drøymer om at det er tegn på at noko nytt og godt er i framvekst :-D

    SvarSlett