lørdag 12. mars 2011

Der tellet hun deg også...

Eg har vore på Nattcup med konfirmantane og lært å telle folk på bloggen! Ja, dvs at Kristine har lært meg å sjekke ut statistikken altså... nok ein ting å bli hekta på :-D


Enda bedre er det at eg no kan telle fleire folk som vil delta aktivt i å lage FILM. Dét er ein strålande start på helga! Eg teller Stine, Torgeir, Jon Torleif, Helene og Kristine! Les ein stad at det å telle pengar (reint fysisk telle ein bunke sedlar), kan virke beroligande på mennesker. Må berre si at det å telle FOLK til filmprosjektet virker som ein stor SMILEfaktor på meg :-D


Eg er med :-D
Titt titt - eg er med!
EG er med!!
Eg er MED.
Kristine er med :)
Shrek må vi klare oss uten :(



Takk til Stine, Torgeir,  Jon Torleif og Kristine for lån av bilder frå facebook sidene deira. 




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar