onsdag 9. mars 2011

Ikkje ei krone - æsj!

Føler meg omtrent sånn...
Takk til Frida Tokvam Sverdrup for hjelp med å uttrykke den følelsen ;)

Nei, dette var litt kjedeleg. Fekk ikkje ei einaste krone til budsjettet vårt i dag. Dei let seg ikkje rive med verken av argumenta mine eller entusiasmen min. ÆSJ! (Ja, veit det er litt barnsleg innstilling, men det må vere lov av og til...) 


OK - når sant skal sies: vi delte faktisk ikkje ut nokon peng i dag. Årdal, Leikanger/Sogndal og Luster har ikkje begynt å tenke på bruken av desse pengane ennå, så vi utsette alt med pengefordeling til neste møte. Greit nok - skal komme med alle mine gode (hehe) forslag 
då eg :-) 


Også er det jo vennlege folk i denne trusopplæringa; dei sa dei syns filmen vår er ein GOD IDE - så takk for det :-D 


I morra skal eg begynne jakten på ein sponsorsjef, tydeleg at det trengs jo før jo heller!




I morra swoosja eg vidare for å produsere meir FILM! Tjohoooo - swoosj!
Takk igjen til Frida for lån av illustrasjon :-D

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar