tirsdag 5. april 2011

Torgeir tøffing











Jaaa - Torgeir Skjerdal frå Aurland skal vere med å lage FILM! Dét er berre so koselig, for Torgeir er ein av dei go'aste personane eg veit om. Han har alltid noko fint å si, han har massevis av omsorg for andre og hans "mjuke" utstråling skaper ei god og avslappa atmosfære. 
Torgeir har vore med som ungdomsleiar i fleire år. Han har vore fadder for massevis av søte leirdeltakerar og juniorkonfirmantar, han har hatt uteansvar på Lys Vaken i lag med Kristine i mange (!) kuldegrader og han har laga underhaldning og leik for dei andre ungdomsleiarane sammen med Eileén. 

Men det er viktig å utvikle seg - ellers blir det for kjedelig, så no har Torgeir kryssa ei ny grense: koke graut til 25 personar UTEN å svi den! Det er faktisk ein veldig nyttig kunnskap når du skal hjelpe til i kyrkja ;-) ...det veit eg, for eg har svidd både ein og to kjelar med graut i mi tid... Bra jobba!


Torgeir betyr også SANG. Eit av dei beste minnene mine, er Torgeir som syng på kveldssamling for konfirmantane på Steinbergdals-hytta. Det var heilt nydelig! Og sangen er grunnen til tittelen "tøffing". For eg har mange ganger sett kor nervøs Torgeir kan vere når han syng - men så tek han likevel utfordringen om og om igjen. Dét står det respekt av! Dét er virkelig TØFT gjort!! Og kven veit - kanskje får vi høyre Torgeir synge i FILM... ?



 Torgeir bur forresten på ein av
verdens magiske stader: Skjerdal!
Sjølv om eg klarte å gå meg fast
i fjellsida der, så reiser eg gjerne
tilbake på tur ;-) 


Takk til Torgeir for lån av bilder!

1 kommentar:

  1. Stemmer for torgeirsong i filmen! Han er så flink at ein kan få frysningar.

    SvarSlett